Απεικόνιση της δομής ενός οργανισμού για καλύτερη οργάνωση της εξεταστικής διαδικασίας.
Δημιουργία καθηγητών υπεύθυνων για το υλικό εξέτασης και την αξιολόγηση των εκπαιδευομένων.
Οργάνωση των εκπαιδευομένων σε ομάδες εξέτασης.
Πληθώρα τύπων ασκήσεων και εξέτασης.
Απεριόριστος αριθμός εξετάσεων.
Δημιουργία τελικών εξετάσεων – τεστ για καλύτερη αξιολόγηση της γνώσης που αποκτήθηκε.
Προβολή της προόδου του εκπαιδευόμενου και αναλυτικές πληροφορίες για την γενική πορεία του.
Στατιστικά στοιχεία παραμονής του εκπαιδευόμενου.
Επικοινωνία μεταξύ του εκπαιδευτή και του εκπαιδευόμενου.
Προβολή εκδηλώσεων σε μορφή ημερολογίου για καλύτερη ενημέρωση του εκπαιδευόμενου.